Agidon

Konsulenthus

Microsof Dynamics NAV/BC og løsninger til Fashion-branchen

Med dygtige medarbejdere og princippet om at arbejde ud fra delmål skaber vi succesfulde løsninger.

Værdier

“Ordentlighed” er et af grundprincipperne hos Agidon. Alle, både kunder, leverandører og kollegaer skal behandles med “ordentlighed”. Vi vejleder og hjælper udfra princippet om, at løsninger SKAL give værdi for den enkelte kunde.

Organisation

Med en flad og uformel organisationsstruktur har vi en kort beslutningsproces i vores organisation. Agidon har desuden en høj tilgængelighed til vores medarbejdere. Man kan f.eks. se mail og telefon til alle via vores website.

Historie

NAV-huset Agidon blev etableret i 1994 med opstart i Hjørring, og er i dag Microsoft Gold Partner med hovedkontor i Aalborg. Der er kommet 9 Børsen Gazeller i reolen (i træk), og forretningsområderne er udvidet med bl.a. EDI, Lessor og løsninger til fashion-branchen.

arbejdsmetode

For at en it-løsning kan blive en succes, er det vigtigt, at man sikrer at både kapacitet, ressourcer og økonomi kan følge med.
Vi arbejder ud fra denne proces:

1

INITIALUDDANNELSE

WORKSHOP

Implementering af en ny IT løsning kræver først og fremmest, at de medarbejdere der skal arbejde med løsningen er klædt godt på til opgaven. Hvis der spores en usikkerhed, så anbefaler vi, at der afholdes ”initialuddannelse”, som kan skabe en fælles referenceramme.

2

AFSLUT EN TING AD GANGEN

DELMÅL

Når processen går igang er det vigtigt at have defineret forskellige delmål, så alle områder i virksomheden kan følge med. Både medarbejdere, ressourcer og økonomi. Det er vigtigt at hvert delmål afsluttes før, der startes på et nyt.

3

UDDANNELSE OG

RESULTAT

Med denne fremgangsmåde er resultatet hurtigere pay back og lavere risiko. Justeringer kan desuden foretages hurtigere og uden så store omkostninger. Agidon anbefaler altid uddannelse af medarbejdere for den bedste udnyttelse af løsningen.

Kundereferencer

Et lille udsnit af vores Microsoft Dynamics NAV/BC kunder

CSR

Hos Agidon har vi valgt primært at koncentrere vores
CSR-indsatser til følgende fire områder:

Ressourcer

Med formålet at optimere udnyttelsen af ressourcer samt at tage aktiv del i den grønne omstilling.

Knæk cancer

Vi støtter knæk cancer og Kampen mod brystkræft.

Velgørenhed

Vi bidrager med økonomisk støtte til forskellige organisationer med et formål om at yde hjælp til selvhjælp i andre lande.

Medarbejdere

Vi har til hensigt at tage hensyn til den enkelte medarbejder for at skabe harmoni og stabilitet mellem medarbejdernes arbejds- og privatliv.

0

Extensions

0

Plugins

0

Kurser

    Join our Newsletter

    We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

      Contact Us

      We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

        Vi anvender cookies for at sikre, at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Hvis du fortsætter med at bruge dette site, vil vi antage at du er indforstået med det.