Forretningskonsulent

til Microsoft Dynamics 365 Business Central og/eller NAV

Agidon A/S søger en forretningskonsulent med erfaring indenfor Microsoft Dynamic 365 Business Central.
Vi tilbyder et miljø, som leverer alle de udfordringer og ambitioner som din nysgerrighed ønsker. Udvikler den enkelte, ud fra hvor man er henne med strategisk fokus på løbende kompetencebygning. Alt sammen tilpasset det moderne hele menneske, som søger et fleksibelt arbejdsliv og lønpakke.

 Om Agidon A/S

Solid virksomhed med mange år i branchen og langvarige relationer, med bred erfaring og fokus på Microsoft 365 platform. Vore konsulenter har altid fokus på kundens bedste og søger de gevinster, der kan opnås ved digitalisering. Via en ambition om glade medarbejdere og kunder, samt nysgerrighed på ny teknologi og ordentlighed i alt vi arbejder med, fastholdes langvarige relationer både ud imod kunder og kollegaer imellem.

Vi vækster og udvikler os hele tiden som virksomhed, men altid med fokus på arbejdsglæde og det hele menneske.

Vi ved, at man ikke kan være god til alt! Men bare man er god til noget, klares udfordringer nemt da du bliver en del af et team indeholdende stærke kompetencer og samlet stor erfaring – som altid er klar til at hjælpe kollegaer og kunder.

 

Om jobbet

  • Forretningskonsulent med fokus på Microsoft Dynamic 365 Business Central.
  • Du vil være tilknyttet udvalgte kunder, som du sammen med dygtige kollegaer leverer den daglige service, inspiration og udvikling til.

Om dig

  • Du har erfaring fra en lignende stilling eller som avanceret slutbruger.
  • Dokumenteret, at du kan videreudvikle eksisterende kunder.
  • Nogle års erfaring med Business Central og/eller NAV.
  • Bred forretningsforståelse.

 

Det forventer vi af dig

  • Udadvendt og imødekommende – trives med at indgå i relationer med både kunder og kollegaer.
  • Kan lytte og forstå, men samtidig udfordre kunderne.
  • Positiv og proaktiv – vil gå forrest både eksternt og internt.
  • Har måske en relevant uddannelse.

 

Andre krav

  • Dansk og engelsk på forhandlingsniveau.
  • Mødested min. 1-2 dage om ugen på Aalborg kontoret.

 

Det tilbyder vi

  • Spændende opgaver, høj faglighed og professionalisme.
  • Strategisk kompetence- og personlig udvikling.
  • Fokus på medarbejdertrivsel og det hele menneske.
  • Løn efter kvalifikationer samt pension- og forsikringspakke.
  • Stor fleksibilitet i forhold til planlægning af dit arbejdsliv.
  • Et godt socialt miljø med respekt for hinanden.
  • Et team af dygtige kolleger med godt sammenhold, hvor omgangstonen er uformel.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Send ansøgning til:
CEO Michael Holmsgaard
mh@agidon.dk

Arbejdssted:
Agidon A/S
Gasværksvej 24 st. A-fløj
9000 Aalborg

Tiltrædelse:
Snarest muligt

Ansøgningsfrist:
Løbende rekruttering

    Join our Newsletter

    We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

      Contact Us

      We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

        Vi anvender cookies for at sikre, at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Hvis du fortsætter med at bruge dette site, vil vi antage at du er indforstået med det.