JobManager
Brugervenlig optimering af hele værdikæden, som er fuldt integreret med standard NAV
JobManager er en løsning, hvor tidsregistrering, jobregistrering og lønklargøring er integreret i ét og samme system.
Løsningen giver et her og nu overblik over virksomhedens projekt- og produktionsprocesser. Derudover hjælper denne løsning til virksomhedens fleksibilitet og agilitet, da lønregistrering er simplificeret.
Tidsregistrering
Med JobManager kan du blandt andet foretage tids- og dataregistrering af produktionsordrer, projekter og serviceordrer, både når du er på arbejdspladsen eller på farten ved hjælp af JobManager applikationen.
Jobregistrering og lønklargøring
JobManager er fuldt integreret med Business Central, så tidsregistrering af den enkelte medarbejder overføres automatisk til lønsystemet. Dette er med til at sikre at lønkørslen altid foretages hurtigt og korrekt.
Med JobManager undgår du omfattende og tidskrævende manuel indtastning, da registrering af tids- og vareforbrug af opgaver, projekter samt produktioner automatisk opdateres i Business Central.
Løsningen kan med fordel anvendes af virksomheder inden for produktionsvirksomheder, servicevirksomheder og projektvirksomheder.